German despre cursurile A1-A2-B1-B2! (HILFEE A)

Bine ați venit la ALMANCAX FORUMS. PUTEȚI GĂSI TOATE INFORMAȚII CĂUTATE DESPRE GERMANIA ȘI LIMBA GERMANĂ ÎN FORUMURILE NOASTRE.
    trhn
    Participant

    Buna prieteni,

    Au trecut 2 ani de când m-am mutat în Germania. Am început cursul VHS, în mod normal statul l-a făcut obligatoriu. Am promovat examenele A1 – A2. Am picat B1  ;D
    Știți că cursurile VHS nu sunt bune, iar oamenii care vin nu sunt profesori. Nu am putut vedea nici un beneficiu înțelept din aceste cursuri. Cât de bine poți învăța dintr-un curs de 4 ore, 3 zile pe săptămână?
    Este amuzant că toată lumea din clasă promovează examenele, indiferent dacă o înțelegi sau nu, continuă. Odată cu sosirea sirienilor, prea mulți angajați VPH continuă să evite aglomerația,

    și în prezent urmez cursul B2 și începe să devină hoch deutsch. Mă uit în gol la lecție întrebându-mă ce fac ei :) Nu înțeleg nimic 😮

    Sunt incredibil de stresat :cryla:

    Ma vad la nivelul A2, cum se numeste B1 cand nu am trecut de B2!! Ce fel de sistem este acesta!?? bifeze:)

    Băieți, parcă sunt într-o fundătură, vă rog să-mi arătați o cale.

    Regret că am venit în această țară și viitorul meu. Turcia este singura problemă, a existat o problemă în care atât limba, cât și cikti împotriva mea. Am fost literalmente prins în grindină în timp ce fugeam de ploaie. Dumnezeu să ne binecuvânteze sfârșitul.

    tugce_doerj este
    Participant

    Ei bine, integrationskurs, astfel încât să nu vă poată trimite la b1 înainte ca b2 să treacă. Vei merge și vei spune că nu am putut obține b1, ausländerbehördeye și te vor trimite din nou la un curs. Vorbește cu oamenii din cursul tău și ei te vor ajuta. Toți cei care predau la VHS sunt profesori. Hickimse, care nu are permisiunea lui Bamf, nu poate preda b1 în limba germană. Încerc să obțin aceeași permisiune, este aproape imposibil să predau la cursul de integrare, așa că am renunțat la acel loc de muncă.