Lecția 1: Informații generale despre limba germană

> Forumuri > Lecții de bază din germană de la zero > Lecția 1: Informații generale despre limba germană

Bine ați venit la ALMANCAX FORUMS. PUTEȚI GĂSI TOATE INFORMAȚII CĂUTATE DESPRE GERMANIA ȘI LIMBA GERMANĂ ÎN FORUMURILE NOASTRE.
    Lara
    vizitator
    INFORMAȚII GENERALE DESPRE GERMAN

    Bună ziua. Înainte de a trece la lecțiile noastre, să vă oferim câteva informații despre limba germană. Sunt prieteni începători.
    Credem că va fi potrivit pentru ei.
    Germana aparține ramurii germanice a limbilor indo-europene și este una dintre cele mai comune limbi din lume.
    Se știe că aproximativ 120 de milioane de oameni vorbesc germana.
    Germana este cea mai răspândită limbă maternă din Europa și se vorbește în multe țări din afara Germaniei.
    De exemplu, este limba oficială în Germania, Austria, Elveția, Liechtenstein, Luxemburg, Belgia și Italia.
    În general, oamenii cred că învățarea germană este dificilă, deoarece
    sau părtinitoare față de această problemă etc. pot fi.
    Dar, în general, învățarea germană nu este deloc dificilă, cu excepția câtorva subiecte.
    Este un fapt că nu este cunoscut nici măcar de majoritatea cetățenilor germani, dar într-un astfel de mediu nu veți avea probleme cu acest lucru.
    Este puțin probabil să se întâmple și aceste probleme vor fi discutate în detaliu când vine rândul lor.
    Vorbind despre învățarea limbii germane, să vă spunem rezultatele unei cercetări efectuate de experți:
    Ca rezultat al cercetărilor efectuate de experți, inteligența oamenilor care învață mai târziu limba germană este
    Este mult mai avansat decât era înainte. Desigur, nu noi, dar experții spun acest lucru.
    De exemplu, învățând limba germană, vă îmbunătățiți și inteligența. 
    În limba germană, putem spune că cuvintele sunt în general citite pe măsură ce sunt scrise. Desigur, există multe excepții de la această situație.