Inginerie civilă

Bine ați venit la ALMANCAX FORUMS. PUTEȚI GĂSI TOATE INFORMAȚII CĂUTATE DESPRE GERMANIA ȘI LIMBA GERMANĂ ÎN FORUMURILE NOASTRE.
    somnambul
    Participant

    Buna ziua, plec in Germania cu reuniune de familie. Sunt inginer civil cu 4 ani de experienta. Nu vorbesc germana, cum ar trebui sa imi gasesc un loc de munca imediat ce plec? În câte luni-ani revine ceva pe drumul cel bun?

    finanțare leowo
    Participant

    Buna ziua, plec in Germania cu reuniune de familie. Sunt inginer civil cu 4 ani de experienta. Nu vorbesc germana, cum ar trebui sa imi gasesc un loc de munca imediat ce plec? În câte luni-ani revine ceva pe drumul cel bun?

    Bună ziua,

    În primul rând, când vii aici cu reîntregirea familiei cu limba germană nivel A1, cursul obligatoriu de integrare și limbă pe care trebuie să-l urmezi durează 6 luni. Dar, desigur, acel curs nu se deschide așa cum ai venit. Sunt oameni care asteapta deschiderea acelui curs in 5 luni sau 2 luni. Dumnezeu știe cât poți aștepta din cauza Corona. Nu spun asta pentru a vă descuraja entuziasmul, așa că nu înțelegeți greșit. Dacă nu ai limba engleză, nu este posibil să lucrezi ca inginer fără să ai cel puțin limba germană nivel B2. De unde știu? A fost un frate mai mare care a lucrat ani de zile ca inginer la cursul de integrare. A venit și în Germania cu slujba soției sale (soția lui era și inginer) cu bluecard.

    yenicerixnumx
    Participant

    Buna ziua, plec in Germania cu reuniune de familie. Sunt inginer civil cu 4 ani de experienta. Nu vorbesc germana, cum ar trebui sa imi gasesc un loc de munca imediat ce plec? În câte luni-ani revine ceva pe drumul cel bun?

    Construcția este una dintre cele mai căutate profesii din Germania. Pentru aceasta, trebuie să furnizați mai întâi echivalența.
    Vă puteți clarifica situația folosind acest site:  https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/tr/index.php