AUSBULDING MI-A AMESTECAT CAPUL

Bine ați venit la ALMANCAX FORUMS. PUTEȚI GĂSI TOATE INFORMAȚII CĂUTATE DESPRE GERMANIA ȘI LIMBA GERMANĂ ÎN FORUMURILE NOASTRE.
    caglarkayan
    Participant

    PRIETENI, SUNT INGINER DE PESCUIT DE LA UNIVERSITATEA EGE ȘI DIPLOMUL MEU CONFORM PROCESULUI BOLOGNA
    S-A SPUS CONSTANT DE DECANUL ȘI PROFESORII NOSTRU CĂ A FOST APLICABIL ÎN EUROPA, DAR AM ÎNTREBĂRI ÎN CAP,

    1- TREBUIE SĂ OBȚIN EQUIVALENȚA LA DIPLOMA MEA CÂND MĂ DOR ÎN GERMANIA? UNDE TREBUIE SĂ CANDID DUPĂ CUM SĂ CUMPĂR?

    2- SAU TREBUIE SĂ AUSBULDING? (2 SAU 3 ANI PE CARE TREBUIE SĂ O AJUT?)

    caglarkayan
    Participant

    Între timp, voi merge la un curs de limbă și voi învăța complet limba, așa cum mi-au sugerat ceilalți prieteni, așa că am o aptitudine pentru limbă și aș vrea să învăț. ESTE O CONEXIUNE DE LUCRU CU OBIECTUL SEPARAT

    Kaan
    Participant

    in primul rand
    https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/tr/
    adresa vă va ajuta cu gaura de diplomă.

    Al doilea număr În ceea ce privește fructele de mare, veți avea cu siguranță o reputație mai mare în Germania decât în ​​Turcia.

    caglarkayan
    Participant

    kaanK vă mulțumesc prietenul meu pentru răspuns.