CUM Găsesc QIBLA? CUM ÎNVĂȚ ORA DE RUGĂCIUNE?

> Forumuri > Cafe almancax > CUM Găsesc QIBLA? CUM ÎNVĂȚ ORA DE RUGĂCIUNE?

Bine ați venit la ALMANCAX FORUMS. PUTEȚI GĂSI TOATE INFORMAȚII CĂUTATE DESPRE GERMANIA ȘI LIMBA GERMANĂ ÎN FORUMURILE NOASTRE.
    tugce_doerj este
    Participant

    PRIETENII MEI MĂ PUTEȚI AJUTA?

    SUNT STUDENT BURDANASIL KIBLEY? CUM AJUST ORA DE RUGĂCIUNE? EXISTĂ 2 FAMILII TURCICE EXISTĂ MAI GERMANI DE LA CUMPĂRARE. FĂRĂ ȘTIRI DE LA NIMENI. AU TRĂIT AICI DE ANI DAR ȘTIU CE ORE QIBLA ȘI RUGĂCIUNEA. M-am dus pe piață, îmi spuneau ce pot găsi în IMSAKIYE. Au spus că nu găsesc ceasurile de rugăciune, nu le cunosc. CE VOI FACE AICI? UNDE POT OBȚINE AJUTOR? SCRIU MUFTULUGE POATE DACĂ DĂM COORDONATELE CASEI, Îmi cunosc ORA DE RUGĂCIUNE ȘI BIBLIA. ESTE CINEVA CARE MĂ PUTE AJUTA DESPRE ACESTA?

    mehmetxnumx
    Participant

    internetten baktımda bu sitede kıbleni kırmızı çizgiyle haritadan gösteriyor… bu haritadaki kırmızı çizgi sayesinde kaldıgın yerin güneyindeki şehir isimlerine göre yönünü ayarlıyabilirsin …
    http://www.qiblalocator.com

    mehmetxnumx
    Participant

    bu sitede almanya namaz vakitllerini veriyor…
    https://www.gebetszeiten.de/tr_DE/

    Bthnkdgn
    Participant

    Puteți găsi cu ușurință orele de rugăciune online. Puteți obține ajutor de la dispozitive cu funcție gprs, cum ar fi iPhone în Qibla. Sau

    Puteți găsi casa și direcția dvs. de pe harta Google și puteți ajusta qibla în consecință. 

    3,14
    Participant

    –> Esselamü aleyküm ve rahmetüllahi ve beraketüh kardesim,

    Puteți descărca orele săptămânale sau anuale de rugăciune de aici, selectând țara și orașul. Puteți fie să o imprimați cu imprimanta, fie să copiați și să imprimați în word sau open office. https://www.diyanet.gov.tr/turkish/dy/Diyanet-Isleri-Baskanligi-AnaMenu-haftalik—aylik-463.aspx

    Pentru Qibla pe această adresă de internet https://www.turkcebilgi.com/harita/kible/