Imigrare în Germania

Bine ați venit la ALMANCAX FORUMS. PUTEȚI GĂSI TOATE INFORMAȚII CĂUTATE DESPRE GERMANIA ȘI LIMBA GERMANĂ ÎN FORUMURILE NOASTRE.
    Producător de film
    Participant

    Bună băieți. În primul rând, iartă-mă dacă am deschis subiectul într-un loc greșit sau dacă am deschis un subiect greșit. Pentru că nu sunt genul care scrie în forumurile de pe internet și nu știu prea multe despre reguli etc.

    Sunt student senior la Facultatea de Comunicare, Departamentul Radio TV Cinema și logodnica mea locuiește în Germania. Când termin școala, intenționez să mă stabilesc acolo, dar din moment ce există puțini oameni cu cunoștințe în jurul meu care să mă poată ajuta cu aceste probleme, am simțit nevoia să scriu aici.
    Când merg acolo, vreau să am un loc de muncă cu potențialul meu. Sunt gata să primesc orice fel de instruire care să o necesite. Cunoștințele mele de germană se află în mijlocul A1 și A2, așa că sunt în măsură să obțin certificat pentru reîntregirea familiei, insha'Allah. Gândirea este foarte obositoare, iar evenimentele suprapuse mi-au dat peste cap psihologia.

    Turcia a trecut prin cauza ocupației tatălui meu în diferite orașe și pentru numeroasele și variate slujbe pe care le ocup și cu ocupat oldum.tiyatro origine sunt o ființă umană, de asemenea, realizez un film documentar despre experiența corespondenților pe care îi am ... ultimul Kilis în ultimul caz și am devenit directorul ambilor producători, nu-l pot împărtăși, deoarece filmul este în etapa de editare, sper că voi avea ocazia să vi-l arăt în viitor.

    În ceea ce privește problema principală, vreau să-mi folosesc potențialul din Germania pentru a fi un om de familie bun pentru soția mea și viitorii mei copii, sper că va trebui să am o slujbă bună. Este în regulă, pot face orice dacă este necesar, dar Cred că vor veni copiii mei.